نوشته شده توسط : رامین

یکی از مهمترین اهداف ازدواج تولید نسل سالم و صالح است. تحقق چنین امری مستلزم رعایت یک سلسه اموری است که ذیل به آنها اشاره می شود:
الف) سلامت جسمانی و روانی زن و شوهر نقش بسیار مهمی دارد.
ب ) رعایت اصول و مسائل بهداشتی بویژه درخوردن وآشامیدن و همچنین در مسائل زناشویی
ج ) رعایت رژیم غذایی مناسب در زمان بارداری که در این زمینه باید با کارشناسان تغذیه یا پزشک خانواده و خانه های بهداشت مربوط به دوران بارداری مراجعه فرمایید واطلاعات لازم را بدست آورید.
د ) قطع نظر از نوع تغذیه و میزان آن، غذای حلال در شکل گیری پایه های زیستی



:: موضوعات مرتبط: جوانان , آموزشی , عاشقانه , جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج , تولید نسل , زناشویی , بهداشت , بارداری , آمیزش و نزدیکی , آمیزش , نزدیکی , جماع , زن و شوهر , غسل , عریان , بچه , مقاربت , فرزند , نزدیکی از پشت , تولید مثل , دختر , کردن , خوشگل , ناز , جنسی , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 2463
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

مراحل هيجان جنسي

ایجاد هیجان جنسی در زن و مرد طبق پژوهش های Masters و Johnson به ۴ بخش تقسیم میشود:
۱ـ مرحله تحریک
۲ـ مرحله اوج
۳ـ مرحله ارضاء
۴ـ مرحله بازگشت

فاز تحریک بر اثر تحریک روانی نیز به وجود می آید. مثلا رنگ چشم، مدل مو، کل شکل ظاهــری، بوسه، نوازش و یا دست زدن مستقیم به دستگاه تناسلی، یک صدا، یک حرکت لطیف و رمانتیک تصویری یا جسمی.



:: موضوعات مرتبط: جوانان , آموزشی , جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: :عمل جنسي , نزديكي , زن , ران , آلت تناسلي , فرو كردن آلت تناسلي , دخول , زنان حامله , پشت , حامله کردن , فرج , باسن , عقب , پستان , آلت کلفت , منی , راست , شق , سفت , شل , وسط ران و پا , مقعد , پشت , پاره کردن پرده بکارت , زفاف , آمیزش , جماع , تخت , تحریک , لذت جنسی , ارضا , آب کمر , کردن , آلت , جماع , آب کمر , دختر , کلفت کننده , حجیم کننده , آب منی , شه ,
:: بازدید از این مطلب : 1031
|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

 

آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم آبی!

آرایش چهره ای با پوستی روشن و سفید و رنگ چشم آبی، حتی اگر چشمها با لنز آبی هم آسمانی رنگ شده باشند در عین زیبایی خاص خود می تواند با یک آرایش نا متناسب به چهره ای نه چندان زیبا تبدیل شود...

آرایش چهره ای با پوستی روشن و سفید و رنگ چشم آبی حتی اگرچشمها با لنزآبی هم آسمانی رنگ شده باشند در عین زیبایی خاص خود می تواند با یک آرایش نامتناسب به چهره ای نه چندان جالب و رنگارنگ و جلف تبدیل شود، به همین دلیل بهتر است با توجه به نوع صورت و با در نظر گرفتن مدل چشمها به میکاپی متناسب و شایسته دست یافت که از زیبایی این  نوع چهره ها کم نکند.


:: موضوعات مرتبط: جوانان , آموزشی , زیبا و قشنگ , عاشقانه , جنسی و زناشویی , , ,
:: برچسب‌ها: آرایش چهره , پوست روشن و سفید , چشم آبی , زیبایی , ریمل , خط چشم مدادی , مژه , سایه , رژ لب , رژ گونه , دختر , خوشگل , آرایشگاه , عروس , آرایش دختر , رژ , لب , گونه , چشم , ناز , زیبا , قشنگ , جنسی , آمیزش , جماع , نزدیکی , زن , زناشویی , آلت جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 878
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین
۷ راه موفقیت در تمام مراحل کاری

هرچه در کارتان باتجربه تر و متخصص تر می شوید برای رسیدن به موفقیت به علم، مهارت و استعداد نیاز دارید.

مرحله اول (خود)


 

وقتی اولین کارتان را به دست می آورید، اولین چیزی که از شما انتظار می رود مهارت های تکنیکی، درک خوب از تئوری و اصول حیطه کارتان است. از شما انتظار می رود دستورالعمل ها را به درستی و با اطمینان اجرا کنید.

خیلی زود در کارتان تکنیکی می شوید و علم زیادی در حیطه کارتان پیدا میکنید. متخصصی می شوید که فارغ التحصیلان جدید می توانند به خوبی از شما راهنمایی بگیرند و برای همکارانتان هم مشاور خوبی خواهید بود.

مرحله دوم (ابزارها)

بعد از چند سال کم کم راه های بهتری برای انجام فعالیت هایتان پیدا می کنید. هدفتان انجام کار بیشتر، در مدت زمان کمتر و با تلاش کمتر خواهد بود. شما جوان، پرانرژی، و بسیار مشتاق به کار هستید. دیگر از کارهای تکراری و یکنواخت خسته خواهید شد.

از اینرو یا ابزارهای لازم برای آنرا خودتان می سازی و یا از ابزارهای موجود در بازار استفاده می کنید. درنتیجه دانش ابزارآلات موجود، طریقه استفاده و ماهر شدن در آنها بخش بسیار مهمی از لیست مهارت های شما خواهد شد.

مرحله سوم (مردم)

وقتی مهارت های تکنیکی در حیطه کارتان به دست آوردید و در استفاده از ابزارآلات هم ماهر شدید، عملکردتان بسیار بهتر از همکارانتان خواهد شد. از اینرو شرکتی که برای آن کار می کنید، تصمیم می گیرد که شما را به کادر مدیریت ارتقاء درجه دهد. شما دیگر یک مدیر پروژه خواهید بود.

در برخی شرکت ها دو خط پیشرفت کاری وجود دارد، یکی نردبان مهارت تکنیکی است و دیگری نردبان مدیریت. ممکن است مسئولیت مدیریت پروژه را قبول نکنید و دوست داشته باشید که سِمَت متخصص فنی یا مشاور فنی را به دست آورید.

انتخابتان هرچه که باشد در این مرحله کارتان خواهید دید که همکارانتان که مهارت های مدیریتی بالاتری دارند، پاداش بیشتر، ترفیع سریعتر و حقوق بیشتری عایدشان می شود. درنتیجه در مرحله سوم شما چه مستقیماً مسئول بازده کاری یک تیم هستید یا مشاور و راهنمای پروژه های مختلفید، نیاز به مهارت های مدیریتی دارید.

پرورش روابط میان فردی، مذاکره، انگیزه، مربی گری و راهنمایی افراد تازه کار مستقیماً بعنوان یک مدیر پروژه یا ضمنی بعنوان متخصص فنی مهمترین نیاز این زمان شماست. با موفقیت در این جوانب بسیار موثرتر و کارامدتر خواهید شد و با سرعت و تلاش بیشتری به سمت موفقیت حرکت می کنید.

مرحله چهارم (مشتری)

یکی از مهمترین روابط و انتظارات که با آن روبه رو خواهید بود درمورد مشتری هایتان است.

مشتری دیگری که انتظارات و روابط او باید در ذهنتان باشد، مدیر کل تان، همکاران و سوپروایزرهای او هستند. این مشتری های مهم چه فکری درمورد شما می کنند؟ آیا منبع باارزشی برای آنها به حساب می آیید؟

متوجه خواهید شد که در زندگی فردی که مشتریانش را خوشحال و راضی نگه می دارد شناخت بیشتری پیدا می کند و سریعتر در کارش ترفیع می گیرد.

مرحله پنجم (ابزارها و تکنیک های PM، اصول و روش پردازش)

این روزها با تاکید بر کیفیت تحویلات هر کمپانی از تعداد زیادی ابزار و تکنیک های مدیریت پروژه استفاده می کند تا به بازده بیشتر و پایدارتری برسد. شما باید بتوانید در این ابزارها و تکنیک ها استاد شوید تا اطلاعاتی که مدیر کل تان نیاز دارد را فراهم کنید.

علاوه بر این باید درصدد راه هایی برای ارتقاء فرایند و بالا بردن بازده باشید. باید مطمئن شوید که همه کارکنان از اهمیت ارتقاء فرایندها آگاهند. همکار روبه رویی شماست که دقیقاً می داند چطور می تواند کاری را بهتر انجام دهد.

مرحله ششم (تیم های کارکردی، پروژه های پیچیده بزرگ)

وقتی تیم های کارکردی را مدیریت می کنید به چیزی بیش از مهارت های مردمی، پروژه و ابزار نیاز دارید. شما به حمایت بسیار زیادی از طرف فرهنگ و طریقه کار شرکت نیاز دارید. فرهنگ تعاونی شرط لازم برای موفقیت چنین تیم هایی است. سیاست قرض گرفتن منابع خطراتی برای موفقیت پروژه ها خواهد بود.

در کار کردن با پروژه های پیچیده بزرگ نیاز به مهارت های مذاکره ای و انگیزشی، ارتباطی و تشویقی به میزان بالاتری دارید. باید مراقب خطرات احتمالی و مهارت های گزارشی باشید و اطمینان یابید که عملکردهای لازم انجام گیرد. برای پروژه های بزرگ، مسئله سوددهی باید دقیق تر بررسی شود. آیا سازمان ابزارهای لازم برای انجام آن را دارد؟ درغیر اینصورت باید بتوانید مقیاس ها و نقطه های بازرسی را تعریف کنید تا پروژه های بزرگ و پیچیده از نظر مالی سوددهی داشته باشند.

مرحله هفتم ( مدیریت واحد تجارت)

درست مثل مورد پروژه های بزرگ و پیچیده، شما بعنوان مدیر واحد تجرتی شرکت باید مراقب حاشیه سود باشید. شرکت دستاوردهای بلند و کوتاه مدن و اهداف واحد تجارتی را به یاد داشته باشید. باید بدانید که چطور آنها را خودتان با در نظر گرفتن وضعیت بازار، مشتری های کنونی و احتمالی، قدرت و ضعف تیمتان تعریف کنید.

بازار مدام در تغییر است. وجود تغییر تنها چیزی است که تغییر نمی کند. مشتری ها می آیند و می روند و پروژه های آنها نیازمند تغییر است. تکنولوژی تغییر می کند و این نیز روی پروژه های شما تاثیر می گذارد. تحقق نیازهای تیم باید از قبل برنامه ریزی شود تا پروژه های خوب را فقط به خاطر نبود مهارت انسانی از دست ندهید.

بنابراین به عنوان مدیر واحد بازرگانی شرکت شما شروع به بررسی مسیر حرکت شرکت می کنید.

اینها ۷ مرحله اصلی دانش و مهارت هستند که باید در آنها خبره شوید. بااستفاده از راهکارهایی که در این مقاله ذکر شد و استفاده از توانایی ها و مهارت های خود می توانید همیشه در کارتان اول باشید.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: روانشناسی و موفقیت , موفقیت , کار ,
:: بازدید از این مطلب : 743
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

فتوژورنالیسم

 

اگر روزگاری استفاده از دوربین‌های عکاسی صرفاً جنبه تفننی داشت و بیشتر در میان دربار و متمولین رایج بود، امروزه با پیشرفت و گسترش تکنولوژی، می‌توان حضور آن را در بسیاری از صحنه‌های زندگی شاهد بود.

 پیدایش ژانرهای گوناگون عکاسی چون عکاسی خبری، هنری، مستند، خیابانی، ورزشی، جنگی، گوتیک، مد و... بیانگر توسعه جدی این هنر- صنعت است که هریک از آنها امکانات و کاربردهای خاصی را در بر می‌گیرند. متن و تصویر 2رکن اساسی و مهم در رسانه‌های الکترونیک و مطبوعات است که اگرچه هریک با امکانات و توانایی‌های خاص خود می‌تواند واقعیت‌ها را ثبت، ضبط و منتقل کند ولی ترکیب مناسب آنها در انتقال بهتر پیام به مخاطبان می‌تواند مؤثرتر باشد.[آشنایی با مکتب‌های عکاسی]



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , آموزشی , عکس عکس عکس , ,
:: برچسب‌ها: عکس , فتوژورنالیسم ,
:: بازدید از این مطلب : 1242
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

واقعیت لحظه برخورد گلوله

عکاسی از لحظه برخورد گلوله به اجسام، نوعی عکاسی حرفه‌ای و خطرناک است.

 

فتو شات photo SHOOT یا عکاسی از لحظه برخورد گلوله به اجسام، نوعی عکاسی حرفه‌ای پر طرفدار است. تصاویر حاصل از این عکاسی بسیار زیبا، جذاب و دیدنی است. آلن سیلر Alan Sailer هنرمند عکاس، تصاویر زیر است.



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , علمی , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: فتو شات , تصاویر , عکس , عکاسی , جالب و دیدنی , آموزشی , علمی , گلوله , کشیدن ماشه , فراتر از خطر , لحظه برخورد گلوله و انفجار اجسام ,
:: بازدید از این مطلب : 959
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

روند شهوانی تر شدن شهرهای ایران و دختران دبیرستانی

قصد دارم نگاهی کوتاه به وضعیت دختران دبیرستانی و زمینه های شکل گیری رفتارهای شهوانی و دور از شعائر اسلامی بیاندازم.

iz90jng4tq995fg8jow1.jpg

تا کنون آمار رسمی از میزان پایبندی دختران دبیرستانی به شعائر اسلامی منتشر نشده است. خوب تصور من هم وضعیتی مشابه وضعیت کل جامعه بوده و گمان می کردم که همان نسبتی که در کل جامعه بین زنان و دختران پایبند به شعائر اسلام و زنان بی قید وجود دارد در دبیرستان های دخترانه نیز برقرار است.



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , , ,
:: برچسب‌ها: لذت جنسی , آمیزش , روابط نامشروع , مشروبات الکلی , پارتی , آرایش ها و لباس های سکسی , قرار ملاقات , عاشقانه , جنسی , دوست پسر , زنان و دختران , شهوت , دختر , دختر شهوتی , شهوتران , پاکدامنی , دختران ایرانی , شهوانی , حشری , دختران دبیرستانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3316
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد