نوشته شده توسط : رامین

مرتدی كه سالی 10 ميليون پوند خرج دارد

salman rushdie - سلمان رشدی

 سلمان رشدي از لحظه صدور حكم امام خميني(ره) مخفي شد و هزينه‌هاي محافظت از او در سال بين يك تا 10 ميليون پوند تخمين زده مي‌شد طوريكه يكبار وليعهد انگلستان اعلام كرد كه رشدي سرباري پرخرج براي ماليات دهندگان انگليسي است.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: سلمان رشدي , جالب و دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

همه لغزشهای آیت الله هاشمی در انتقاد تند حجت الاسلام روحانی

رئيس بنياد تاريخ‌پژوهي و دانشنامه انقلاب اسلامي گفت: اميدوارم هاشمي‌رفسنجاني ريزش نكند و به دامن ملت و انقلاب بازگردد

به گزارش جهان حجت‌الاسلام والمسلمين سيد‌حميد روحاني رئيس بنياد تاريخ‌پژوهي و دانشنامه انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عملكرد آقای هاشمي‌رفسنجاني ‌در جريان فتنه سال گذشته، در پاسخ به اين سؤال كه آيا آقاي هاشمي جزو خواصي كه ريزش كرده‌اند، محسوب مي‌شود؟ اظهار داشت: اميدوارم هاشمي‌رفسنجاني ريزش نكند و به دامن ملت و انقلاب بازگردد و در خدمت اسلام و انقلاب باشد، اما چند مسئله وجود دارد كه در لغزش وي تأثير داشته است.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: هاشمي رفسنجاني , جهنم , روحاني , فقر , اشرافي , تجمل‌گرايي , زندگي‌ كذايي , رفاه‌طلبي , غرور , نورچشمي و آقازاده‌ , يكدندگي و لجبازي ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

ردپای رابرت مرداک یهودی و فارسی 1 در جشنواره فیلم فجر!

همسر مرد ميان سال،كه هنوز از او جدا نشده و در عين حال متهم به ارتباط با نيازي وكيل خانواده است! حامد بهداد جوان پايين‌شهري كه در ابتدا فقط به خاطر پول نقش يك عاشق را براي مرد ميانسال بازي مي‌كند و البته بعد عاشق مي‌شود! دختر(نيوشا ضيغمي) كه از يك طرف عاشق مرد ميانسال است و مي‌گويد نامزد دارم اما با پسر جوان (حامد بهداد)ديگر به كافي‌شاپ مي‌رود و يا در ويلايي كه پسر در كيش آماده كرده اسكان مي‌گزيند و فقط در اوايل رابطه‌اش با اين پسر مي‌گويد احساس گناه مي‌كنم اما در پايان فيلم مي‌گويد ديگر احساس گناه نمي‌كند!!!



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , جوانان , عاشقانه , جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: فيلم سينمايي , سیروس الوند , 33 روز , جمال شورجه , آلزایمر , احمدرضا معتمدی , پرتقال خونی , عاشق , شبكه فارسي وان , رابرت مرداك يهودي , مثلث عشقي ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

مبارک در آخرین لحظات کناره گیری از قدرت با خانواده خود به بحث و جدل پرداخت و پیش از ترک کاخ ریاست جمهوری به مقصدی نامعلوم، خطاب به جمال پسر ارشدش گفت: تو و مادرت مرا به این روز انداختید.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: مبارک , حسنی مبارک , مصر , ریاست جمهوری , جالب و دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

 

آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم آبی!

آرایش چهره ای با پوستی روشن و سفید و رنگ چشم آبی، حتی اگر چشمها با لنز آبی هم آسمانی رنگ شده باشند در عین زیبایی خاص خود می تواند با یک آرایش نا متناسب به چهره ای نه چندان زیبا تبدیل شود...

آرایش چهره ای با پوستی روشن و سفید و رنگ چشم آبی حتی اگرچشمها با لنزآبی هم آسمانی رنگ شده باشند در عین زیبایی خاص خود می تواند با یک آرایش نامتناسب به چهره ای نه چندان جالب و رنگارنگ و جلف تبدیل شود، به همین دلیل بهتر است با توجه به نوع صورت و با در نظر گرفتن مدل چشمها به میکاپی متناسب و شایسته دست یافت که از زیبایی این  نوع چهره ها کم نکند.


:: موضوعات مرتبط: جوانان , آموزشی , زیبا و قشنگ , عاشقانه , جنسی و زناشویی , , ,
:: برچسب‌ها: آرایش چهره , پوست روشن و سفید , چشم آبی , زیبایی , ریمل , خط چشم مدادی , مژه , سایه , رژ لب , رژ گونه , دختر , خوشگل , آرایشگاه , عروس , آرایش دختر , رژ , لب , گونه , چشم , ناز , زیبا , قشنگ , جنسی , آمیزش , جماع , نزدیکی , زن , زناشویی , آلت جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 878
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

چهل سال انتظار برای گرفتن یک عکس لحظه برخورد صاعقه با برج آزادی آمریکا

 

showimage_std_blog.php?t=2349

 اما هنگامی که بدانید یک عکاس برای گرفتن یک عکس بیش از ۴۰ سال صبر کرده و تاکنون عکس‌های زیادی برای ثبت آن انداخته، آن عکس دیدنی‌تر می‌شود.
یک عکاس ۵۸ ساله نیویورکی بی‌نظیرترین عکس خود را ماه گذشته و با عکاسی از لحظه برخورد صاعقه با برج معروف آزادی گرفته است.
جی فاین می‌گوید: من همواره اخبار


:: موضوعات مرتبط: متفرقه , عکس عکس عکس , طبیعت , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: عکس , مجسمه آزادی , صاعقه , برخورد رعد و برق , ,
:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین
۷ راه موفقیت در تمام مراحل کاری

هرچه در کارتان باتجربه تر و متخصص تر می شوید برای رسیدن به موفقیت به علم، مهارت و استعداد نیاز دارید.

مرحله اول (خود)


 

وقتی اولین کارتان را به دست می آورید، اولین چیزی که از شما انتظار می رود مهارت های تکنیکی، درک خوب از تئوری و اصول حیطه کارتان است. از شما انتظار می رود دستورالعمل ها را به درستی و با اطمینان اجرا کنید.

خیلی زود در کارتان تکنیکی می شوید و علم زیادی در حیطه کارتان پیدا میکنید. متخصصی می شوید که فارغ التحصیلان جدید می توانند به خوبی از شما راهنمایی بگیرند و برای همکارانتان هم مشاور خوبی خواهید بود.

مرحله دوم (ابزارها)

بعد از چند سال کم کم راه های بهتری برای انجام فعالیت هایتان پیدا می کنید. هدفتان انجام کار بیشتر، در مدت زمان کمتر و با تلاش کمتر خواهد بود. شما جوان، پرانرژی، و بسیار مشتاق به کار هستید. دیگر از کارهای تکراری و یکنواخت خسته خواهید شد.

از اینرو یا ابزارهای لازم برای آنرا خودتان می سازی و یا از ابزارهای موجود در بازار استفاده می کنید. درنتیجه دانش ابزارآلات موجود، طریقه استفاده و ماهر شدن در آنها بخش بسیار مهمی از لیست مهارت های شما خواهد شد.

مرحله سوم (مردم)

وقتی مهارت های تکنیکی در حیطه کارتان به دست آوردید و در استفاده از ابزارآلات هم ماهر شدید، عملکردتان بسیار بهتر از همکارانتان خواهد شد. از اینرو شرکتی که برای آن کار می کنید، تصمیم می گیرد که شما را به کادر مدیریت ارتقاء درجه دهد. شما دیگر یک مدیر پروژه خواهید بود.

در برخی شرکت ها دو خط پیشرفت کاری وجود دارد، یکی نردبان مهارت تکنیکی است و دیگری نردبان مدیریت. ممکن است مسئولیت مدیریت پروژه را قبول نکنید و دوست داشته باشید که سِمَت متخصص فنی یا مشاور فنی را به دست آورید.

انتخابتان هرچه که باشد در این مرحله کارتان خواهید دید که همکارانتان که مهارت های مدیریتی بالاتری دارند، پاداش بیشتر، ترفیع سریعتر و حقوق بیشتری عایدشان می شود. درنتیجه در مرحله سوم شما چه مستقیماً مسئول بازده کاری یک تیم هستید یا مشاور و راهنمای پروژه های مختلفید، نیاز به مهارت های مدیریتی دارید.

پرورش روابط میان فردی، مذاکره، انگیزه، مربی گری و راهنمایی افراد تازه کار مستقیماً بعنوان یک مدیر پروژه یا ضمنی بعنوان متخصص فنی مهمترین نیاز این زمان شماست. با موفقیت در این جوانب بسیار موثرتر و کارامدتر خواهید شد و با سرعت و تلاش بیشتری به سمت موفقیت حرکت می کنید.

مرحله چهارم (مشتری)

یکی از مهمترین روابط و انتظارات که با آن روبه رو خواهید بود درمورد مشتری هایتان است.

مشتری دیگری که انتظارات و روابط او باید در ذهنتان باشد، مدیر کل تان، همکاران و سوپروایزرهای او هستند. این مشتری های مهم چه فکری درمورد شما می کنند؟ آیا منبع باارزشی برای آنها به حساب می آیید؟

متوجه خواهید شد که در زندگی فردی که مشتریانش را خوشحال و راضی نگه می دارد شناخت بیشتری پیدا می کند و سریعتر در کارش ترفیع می گیرد.

مرحله پنجم (ابزارها و تکنیک های PM، اصول و روش پردازش)

این روزها با تاکید بر کیفیت تحویلات هر کمپانی از تعداد زیادی ابزار و تکنیک های مدیریت پروژه استفاده می کند تا به بازده بیشتر و پایدارتری برسد. شما باید بتوانید در این ابزارها و تکنیک ها استاد شوید تا اطلاعاتی که مدیر کل تان نیاز دارد را فراهم کنید.

علاوه بر این باید درصدد راه هایی برای ارتقاء فرایند و بالا بردن بازده باشید. باید مطمئن شوید که همه کارکنان از اهمیت ارتقاء فرایندها آگاهند. همکار روبه رویی شماست که دقیقاً می داند چطور می تواند کاری را بهتر انجام دهد.

مرحله ششم (تیم های کارکردی، پروژه های پیچیده بزرگ)

وقتی تیم های کارکردی را مدیریت می کنید به چیزی بیش از مهارت های مردمی، پروژه و ابزار نیاز دارید. شما به حمایت بسیار زیادی از طرف فرهنگ و طریقه کار شرکت نیاز دارید. فرهنگ تعاونی شرط لازم برای موفقیت چنین تیم هایی است. سیاست قرض گرفتن منابع خطراتی برای موفقیت پروژه ها خواهد بود.

در کار کردن با پروژه های پیچیده بزرگ نیاز به مهارت های مذاکره ای و انگیزشی، ارتباطی و تشویقی به میزان بالاتری دارید. باید مراقب خطرات احتمالی و مهارت های گزارشی باشید و اطمینان یابید که عملکردهای لازم انجام گیرد. برای پروژه های بزرگ، مسئله سوددهی باید دقیق تر بررسی شود. آیا سازمان ابزارهای لازم برای انجام آن را دارد؟ درغیر اینصورت باید بتوانید مقیاس ها و نقطه های بازرسی را تعریف کنید تا پروژه های بزرگ و پیچیده از نظر مالی سوددهی داشته باشند.

مرحله هفتم ( مدیریت واحد تجارت)

درست مثل مورد پروژه های بزرگ و پیچیده، شما بعنوان مدیر واحد تجرتی شرکت باید مراقب حاشیه سود باشید. شرکت دستاوردهای بلند و کوتاه مدن و اهداف واحد تجارتی را به یاد داشته باشید. باید بدانید که چطور آنها را خودتان با در نظر گرفتن وضعیت بازار، مشتری های کنونی و احتمالی، قدرت و ضعف تیمتان تعریف کنید.

بازار مدام در تغییر است. وجود تغییر تنها چیزی است که تغییر نمی کند. مشتری ها می آیند و می روند و پروژه های آنها نیازمند تغییر است. تکنولوژی تغییر می کند و این نیز روی پروژه های شما تاثیر می گذارد. تحقق نیازهای تیم باید از قبل برنامه ریزی شود تا پروژه های خوب را فقط به خاطر نبود مهارت انسانی از دست ندهید.

بنابراین به عنوان مدیر واحد بازرگانی شرکت شما شروع به بررسی مسیر حرکت شرکت می کنید.

اینها ۷ مرحله اصلی دانش و مهارت هستند که باید در آنها خبره شوید. بااستفاده از راهکارهایی که در این مقاله ذکر شد و استفاده از توانایی ها و مهارت های خود می توانید همیشه در کارتان اول باشید.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: روانشناسی و موفقیت , موفقیت , کار ,
:: بازدید از این مطلب : 743
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

روشهای مختلف انجام عمل جنسی میان زن و مرد

-متداولترين نوع انجام عمل جنسي كه حدود ۸۰٪ نزديكيها به اين روش انجام ميشود به اين ترتيب است كه زن به پشت ميخوابد و رانهايش را از هم بازو زانوهايش را كمي خم ميكندو مرد ميان دو پاي او قرار گرفته و پس از فرو كردن آلت تناسليش روي زن ميخوابددر حاليكه نقطه اتكا پايين تنه او روي زانوهايش است.در اين نوع عمل جنسي دخول تقريبآ كامل است ولي دهانه زهدان و كليتوريس (برجستگي نوك بالاي آلت تناسلي زنان كه حساسترين نقطه زن



:: موضوعات مرتبط: جوانان , جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: عمل جنسي , نزديكي , زن , ران , آلت تناسلي , فرو كردن آلت تناسلي , دخول , زنان حامله , پشت , حامله کردن , فرج , باسن , عقب , پستان , آلت کلفت , منی , راست , شق , سفت , شل , وسط ران و پا , مقعد , پشت , پاره کردن پرده بکارت , زفاف , آمیزش , جماع , تخت , تحریک , لذت جنسی , ارضا , آب کمر , کردن , آلت , جماع , آب کمر , دختر , کلفت کننده , حجیم کننده , آب منی , شهو ,
:: بازدید از این مطلب : 2345
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

اشارات کنایه آمیز احمدی نژاد به هاشمی

پرهیز محمود احمدی​نژاد از دیدار با « افراد بریده از مردم و مدعی»، یکبار دیگر تداعی کننده اظهارات مشابه وی در مورد کسانی بود که «نمی​گذارند دولت اسامی مفسدان اقتصادی را افشا کند» یا «ستادی برای ممانعت از اجرای هدفمندسازی یارانه​ها» تشکیل داده​اند.

 خبر نوشت: ارائه نشانی​هایی از برخی افراد بی​نام و نشان که خصومتی با دولت دارند، به بخشی از سبک رئیس​جمهور بدل شده که همواره کشف مصادیق آن را به عهده مخاطب می​گذارد و هوش او را محک می زند. اظهاراتی که برخی را به گمانه​زنی و ذهن​خوانی وی ترغیب می​کند و برخی را به سکوت و ترجیح اینکه احمدی​نژاد شخصا این مبهمات را رمزگشایی کند.

این​بار هم مرد محمود احمدی نژاد در مراسم افتتاح رسمی سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت گفت: حاضرم برای به ظاهر پایین‌ترین مردم جامعه خدمت کرده و کارگری کنم اما با افراد بریده از مردم و مدعی و مدعیان بی خاصیت ملاقات نداشته باشم. او باز هم نگفت که منظورش از این «مدعیان بی​خاصیت» و « افراد بریده از مردم» کیست و نگفت که چه کسانی از او درخواست ملاقات کرده​اند و یا پیشنهاد چه ملاقاتی به او شده که وی حاضر به پذیرش آن نشده است.

اما تفاوت مواضع اینباره احمدی​نژاد با قبل در این بود که سخنانش رو به آینده نبود بلکه از گذشته سخن می​گفت. گذشته​ای که خیلی هم دور نبوده. برخی اخبار طی یک هفته گذشته نشان می​دهد که موضوع ملاقات با رئیس​جمهور به همین روزهای اخیر برمی​​گردد. اخباری که از شایعه دیدار یک چهره جنجالی دولت با آیت​الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد و تا تکذیبش دو روز طول کشید.

روز یکشنبه این هفته برخی سایت​ها از این دیدار خبر دادند. خبری که در آن آمده بود «مشاور ارشد احمدی​نژاد قول داده است که در صورت همراهی هاشمی با دولتمردان زمینه بازگشت بدون جنجال مهدی هاشمی به کشور را میسر نمایند.» بر اساس این خبر، توافقی هم صورت گرفته بود تا هاشمی مواضع مجمع را با دولت همسو​تر کند و در عوض دولت هم بیشتر از مواضع هاشمی بیشتر در اداره کشور استفاده کند.

اگر چه محمد هاشمی رییس دفتر هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با خبرآنلاین از دیدار این چهره جنجالی دولت که نامی از آن برده نشده است با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که بعد از بررسی​های لازم نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان می​دهد؛ اما سایت دولت دو روز بعد (روز سه​شنبه) یعنی بعد از سخنان عصر دوشنبه احمدی​نژاد درباره پرهیزش از دیدار با «مدعیان بی​خاصیت» و « افراد بریده از مردم» این خبر را به کل تکذیب کرد. دولت سایت​های منشاء این خبر را متهم به بی اخلاقی نموده و آنها را به رعایت حداقل اخلاق و اصول مرسوم رسانه‌ای دعوت کرد. البته در عین حال این را هم اضافه کرده بود که دفتر امور رسانه​​ها و پایگا​ه​های اینترنتی حق خود را برای پیگیری‌های حقوقی این موضوع محفوظ می‌داند.

اما رفتار کنایه​آمیز و تابو شکنانه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز این پازل را تکمیل کرد. محسن رضایی که جزو سخنرانان افتتاحیه همایش بازار سرمایه بود، پس از آنکه رئیس​کل بانک مرکزی سخنرانیش را به پایان رساند، حاضر به سخنرانی در این همایش نشد و در یادداشتی برای مجری برنامه نوشت: «در این همایش​ها به بهانه افتتاحیه و اختتامیه، سیاستمداران، وقت متخصصان و اندیشمندان را می​گیرند و آنان نمی​توانند دیدگاه​های خود را به طور کامل بیان کنند. به همین دلیل من وقت خود را به متخصصان و اندیشمندان می​دهم و سخنرانی خود را لغو می​کنم».

شاید در یک فضای عادی منظور این سخنان رضایی، خود وی بوده و یک تعارف موقر و توام با منانت و احترام به جایگاه صاحب​نظران به شمار می​رفت که جای تقدیر هم دارد، اما از آنجا که برگزار کننده این همایش مجمع تشخیص مصلحت نظام بود، گمانه​های دیگری ​هم می​توان داشت. از جمله اینکه دبیر می​توانست از ابتدا در فهرست سخنرانان جای نگیرد و نیازی به این اعلام انصراف نبود. اما از آنجا که او پای ثابت سخنرانی در خصوص سیاست​های کلی اصل ۴۴ و میزان تحقق آن در تمامی همایش​های پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام بود، اعلام انصراف یکباره وی کمی دور از انتظار بود. اینکه وی پیش از سخنرانی محمود بهمنی که به نمایندگی از دولت در این همایش حضور داشت چنین بگوید هم این شائبه را آفرید که روی سخن وی مشخصا با همین مسئول دولتی بوده است و شاید پاسخی به اظهارات شب گذشته محمود احمدی​نژاد.

او که گفته می​شود طی روزهای گذشته بارها در مقام دعوت از رئیس​جمهور برای حضور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام برآمده بود تا در مورد نحوه انتخاب رئیس​کل بانک مرکزی با حضور وی تصمیم گیری شود، به این ترتیب مرز مشخصی میان مواضع سیاسیون و دولتمردان را با کارشناسان تعیین کرد. هرچند که تلاش وی برای بازگشت رئیس​جمهور به جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ۲۰ ماه غیبت ثمر بخش نبود. غیبتی که اخیرا باز هم به دلیل پرهیز از رویارویی با هاشمی رفسنجانی در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی هم طی دوماه و نیم گذشته تکرار شده است. چرا که احمدی​نژاد پس از موضوع اساسنامه دانشگاه آزاد دیگر در این جلسات که ریاستش را بر عهده دارد نیز شرکت نمی​کند و بار اداره آن را به دوش دیگر روسای قوا انداخته است.

فاغ از این موضوع، این روزها مجمع تشخیص مصلحت نظام با برگزاری دو جلسه فوق​العاده مشغول بررسی موارد اختلافی مجلس با شورای نگهبان درباره مفادی از لایحه برنامه پنجم بود که مهمترین آنها به نحوه انتخاب رئیس​کل بانک مرکزی اشاره داشت. انتخابی که دولت آن را برای خود می​خواست اما مجلس قائل به دخالت در نحوه این انتخاب بود و شورای نگهبان هم جانب دولت را گرفته بود. آنقدر این مباحثات مطول شد که در نهایت رهبری انقلاب این موضوع را به عنوان یک «معضل» به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرد تا درباره آن تصمیم گیری کند.

به این ترتیب اگرچه دولت پیشاپیش با اعلام مواضعی از سوی رئیس​جمهور و معاونان وی، مصوبات مجمع را زیر سوال برده بود اما با ارجاع این موضوع از سوی رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام، دیگر جای هیچ ان​قلتی باقی نمانده است. تا کنون رئیس​جمهور شخصا رئیس​کل بانک مرکزی را تعیین کرده و نظر موافق مجمع عمومی این بانک را نیز کسب می​کرد. اما مجلس خواسته بود که پس از این تاییدیه از سوی مجمع عمومی بانک مرکزی، فرد منتخب رئیس​جمهور به مجلس نیز معرفی شده و به وی رای اعتماد داده شود. روشی که با مخالفت شورای نگهبان روبرو شد.

اگرچه به گفته غلامرضا مصباحی مقدم نماینده تهران، مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه روز شنبه این هفته خود به این نتیجه رسیده بود که انتخاب رئیس​کل بانک مرکزی همچنان با رئیس​جمهور باشد ولی فرد منتخب به تایید دو نفر از روسای سه قوه برسد؛ اما محسن رضایی اعلام کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام هنوز به جمع​بندی نرسیده و تا یک ماه دیگر در این خصوص اظهارنظر خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: , دانشگاه آزاد , محسن رضایی , محمود احمدی​نژاد , هاشمی , آیت​الله هاشمی رفسنجانی , مواضع هاشمی , محمد هاشمی , دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ,
:: بازدید از این مطلب : 1210
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین

حرمسرا ی برلوسكونی لو رفت

هنوز دو روز از افشای رابطه نامشروع نخست وزیر ایتالیا با یك دختر نوجوان الجزایری نمی گذرد كه یك روزنامه فرانسوی از وجود حرمسرای اختصاصی برلوسكونی خبر داد.

به گزارش شبکه خبر به نقل از روزنامه «کوریا دلا سرا»، این حرمسرا خارج از شهر میلان واقع است و كشف آن امکان دارد، پیامدهای سیاسی تعیین کننده ای برای برلوسكونی داشته باشد. بنا بر اطلاعات فاش شده درباره این حرمسرا، برلوسکنی در آپارتمانی در یک مجموعه محافظت شده در بیرون از میلان، دست کم ۱۴ زن دارد.

این افراد، آزادانه در این مجموعه زندگی می کنند و از این سیاستمدار میلیاردر ایتالیایی، مبالغ قابل توجهی وجه نقد دریافت می کنند.

بازپرسان میلان خواستار آن شده اند که آقای نخست وزیر به علت داشتن ارتباطات غیر اخلاقی با نوجوانان فورا محاکمه شود. مجازات چنین اتهامی در ایتالیا، سه سال زندان است.

نخست وزیر ۷۵ ساله ایتالیا تاكنون بارها به فساد اخلاقی متهم شده، ولی با استفاده از نفوذ سیاسی خود از محاكمه گریخته است. دادگاه قانونی اساسی ایتالیا چندی پیش مصونیت سیاسی برلوسكونی را لغو كرد تا زمینه محاكمه وی فراهم شود.



:: موضوعات مرتبط: , جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: حرمسرا , برلوسكونی , رابطه نامشروع , نخست وزیر ایتالیا با یك دختر نوجوان , دختر نوجوان , زن , صیغه , سکس , آمیزش , نزدیکی , جماع , دختر خوشگل , غیر اخلاقی , جنسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()